Ardahan’da huzurevi sakinleri, Anneler Günü dolayısıyla İl Jandarma Komutanlığı personelini ziyaret etti.
Ardahan’da huzurevi sakinleri, Anneler Günü sebebiyle İl Jandarma Komutanlığı’nı ziyaret ederek, askerlerle sohbet edip ördükleri hediyeleri hediye etti.
Ardahan Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’nde kalanlar, Anneler Günü dolayısıyla görevliler eşliğinde İl Jandarma Komutanlığı’na geldi.
Bahçede kurulan masalarda sohbet eden huzurevi sakinleri, ördükleri bere ve atkıları jandarma er ve erbaşlara hediye etti. Elleri öpülüp duaları alınan huzurevi sakinleri, yapılan ikramların ardından komutanlıktan ayrıldı.
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Yıldırım’ı tebrik etti
Büyükşehir’in Müzeleri Artık Daha Ulaşılabilir
Yollar Yenileniyor, Ulaşımın Konforu Artıyor
Rıza Kayaalp Kocatepe Sohbetleri’nde Başkentlilerle Buluştu
İBB’den LGS Ve YKS Günlerinde Öğrencilere Destek
İletişim Başkanı Duran: “İftira ve propaganda, gerçekleri değiştiremez”
“Ankara Zirvesi’nin NATO tarihinde bir referans noktası olması için hazırlıklarımızı yoğunlaştırdık”