Türkiye’nin ilk ve tek uluslararası güneş enerjisi teknolojileri fuarı olan SolarEX İstanbul, 17. kez kapılarını İstanbul Fuar Merkezi’nde açtı. 400’ü aşkın katılımcının yer aldığı fuarda İstanbul Enerji standı enerji verimliliği, yenilenebilir enerji uygulamaları, aydınlatma sistemleri ve çevreci teknolojilere yönelik projelerini ziyaretçilere anlattı ve yoğun ilgi gördü. Sadece ürün ve çözümlerin tanıtıldığı bir platform olmanın ötesinde; sektör temsilcileri, akademisyenler ve yerel yönetimlerle bilgi alışverişinde bulunuldu, güçlü iş birlikleri ve değerli görüşmelerle enerji geleceğine katkı sunuldu. Fuarda Enerji İstanbul Genel Müdürü Dr. Yüksel Yalçın sunum da gerçekleştirdi. Sunumda, İstanbul’un enerji dönüşümüne yönelik vizyonu, yerel yönetimlerdeki uygulama örnekleriyle birlikte paylaşıldı. İstanbul’un geleceğine ışık tutan enerji vizyonu, fuarın dikkat çeken içerikleri arasında yer aldı. Fuarı değerlendiren Dr. Yüksel Yalçın, “SolarEX İstanbul, yalnızca teknolojilerin sergilendiği bir alan değil; aynı zamanda geleceğe yön veren fikirlerin, ortak hedeflerin ve yeni iş birliklerinin filizlendiği güçlü bir platform. İstanbul Enerji olarak bu zeminde, kentimizin sürdürülebilir geleceğine katkı sunan projelerimizi paylaşmaktan ve sektör paydaşlarıyla bir araya gelmekten büyük memnuniyet duyduk.” dedi.
İBB


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Fenerbahçe Başkanı Yıldırım’ı tebrik etti
Büyükşehir’in Müzeleri Artık Daha Ulaşılabilir
Yollar Yenileniyor, Ulaşımın Konforu Artıyor
Rıza Kayaalp Kocatepe Sohbetleri’nde Başkentlilerle Buluştu
İBB’den LGS Ve YKS Günlerinde Öğrencilere Destek
İletişim Başkanı Duran: “İftira ve propaganda, gerçekleri değiştiremez”
“Ankara Zirvesi’nin NATO tarihinde bir referans noktası olması için hazırlıklarımızı yoğunlaştırdık”