Cumhurbaşkanı Erdoğan, Somali Cumhurbaşkanı Mahmud’u, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’nde resmî törenle karşıladı. Birbirlerine heyetlerini takdim eden iki lider, daha sonra görüşmeye geçti.
Görüşmede, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar da hazır bulundu.
TCCB


Büyükşehir, BAYES Projesi’ne Tüm Hızıyla Devam Ediyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez ile görüştü
Ego Güvenlik Personeline Etkili İletişim Eğitimi
Sivrisinek Ergin Mücadelesinde 8,2 Milyon Hektar Alanda Uygulama Gerçekleştirildi
Deniz Aslanı – 2026 Arama Kurtarma Davet Tatbikatı
Bahçelievler’de 2071 Çocuk Bisiklet Sevinci Yaşadı
İletişim Başkanı Duran, “17. TRT Uluslararası Belgesel Ödülleri” töreninde konuştu